top of page

עורך דין נזקי גוף תל אביב

עורך דין נזקי גוף תל אביב | אושיק אליהו משרד עורכי דין

עורך דין נזקי גוף תל אביב

נזקי גוף, הינו תחום משפט מורכב ורחב מאוד, לארוך השנים התגבשה פסיקה רבה, הקובעת את המקרים בהם ניתן לקבל פיצוי בגין נזקי גוף ובאילו מקרים לא ניתן, כאשר כל מקרה יש לבדוק לגופו כאשר בוחנים פרמטרים רבים, האם הייתה התרשלות שגרמה לנזקי גוף, האם יש פוליסת המבטחת את הנפגע בלי קשר לרשלנות, האם מדובר על תאונת דרכים.

הייחוד של תביעות נזקי הגוף הינה כי מקרים שכאשר מרחשת תאונה בה נפגע אדם בנזקי גוף, עורך דין נזקי גוף, צריך להוציא את "המוץ מהתבן" כלומר לבין מתוך ניסיונו האם יש פה עילה לתביעה ואם כן,  מהו הסיווג הנכון של התביעה בצורה נכונה תוך גיבוש אסטרטגיה הטובה ביותר בשביל הלקוח וזאת על מנת לקבל את הפיצוי המרבי.

 

לדוגמא אדם שנפגע בנזקי גוף בתאונת דרכים, לא יוכל לתבוע את המעסיק שלו אם התאונה התרחשה בזמן העבודה, כי בתאונות דרכים יש החוק קובע כי מדובר בייחוד עילה, דוגמא נוספת היא אדם שנפל ברחוב בשל מדרכה שבורה והוא היה בדרך לעבודה, לכן תבע את  הביטוח הלאומי בשל נזקי גוף שנגרמו לו, הרי שאם לאחר כן יתבע את העירה בשל רשלנותה, לבדוק תטען העירייה כי יש להפחית את הפיצוי שקיבל נפגע הגוף מהביטוח לאומי. וכמן החשיבות הרבה של עורך דין מקצועי בנזקי גוף שידע בדיוק לאן וכיצד לנתב את התביעה.

 

כמו כן מומלץ כאשר פונים לעורך דין נזקי גוף, שאותו עורך דין יהיה קרוב למקום מושבכם, שכן התקשרות והפגישות עם עורך הדין, היא משמעותיות לקידום התיק ולפיצוי מקסימלי.

 

כך לדוגמא אם אתם גרים בתל אביב, עורך דין נזקי גוף תל אביב, היה הדבר הנכון לעשות על מנת שהוא  יכול להיות נגיש לכם, וכך תוכל להיות עם האצבע על הדופק בהתקדמות התיק.

 

עד כה הסברנו את החשיבות של עורך דין נזקי גוף, אך לצורך קבלת פיצוי מקסימלי בגוף, הינה לא פחות של הנפגע עצמו, כלומר גם עם תפנו לעורך דין נזקי גוף כאשר התאונה התרחשה בתל אביב, הוא לבדו לא יוכל להשיג את הפיצוי המקסימלי אותו יכולים לקבל, לכן מומלץ לעשות מספק פעולות חשובות וקריטיות, וכאמור ל מנת להגדיל את הסיכוי לקבלת פיצויים מרביים.

 

דבר ראשון וככול שהמצב הרפואי מאשר זאת יש לצלם כמה שיותר תמונות ממקום האירוע ממספר זוויות, כולל את המפגע ככול וישנו, ואם יש עדים לאירוע לקחת מהם פרטים, שאלו יוכלו להעיד לטובתכם דבר שני וחשוב מאוד זה לפנות  לקבלת טיפול רפואי, ובזמן הקרוב ביותר לקרות התאונה, כאשר במסמכים הרפואיים יש לפרט כמה שניתן את אופן התרחשות התאונה, לאחר מכן מומלץ מאוד לפנות לעו"ד נזקי גוף, על מנת שיעניק לכם ליווי משפטי, וינחה אותם להיוועץ עם רופאים מומחים, וזאת לצורך אבחנה מדויקת של הנזק גוף שנגרם לכם.

 

יש להדגיש כי ההבדל בין פיצוי של עשרות או מאות אלפי שקלים, יכול להיות ההבדל בין פניה לעורך דין נזקי גוף מאזור תל אביב הקרוב לביתכם.

נזקי גוף תל אביב

 

לצערנו עורך דין נזקי גוף בתל אביב מטפל בממוצע בשנים האחרונות ביותר ויותר תביעות נזקי גוף כנגד גורמים שונים, עלייה משמעותית זו נובעת, באופן טבעי מריבוי האוכלוסייה, כמו כן מהמודעות הגוברת של נפגעים בנזקי גוף מהזכויות הניתנות להם בעת הפגיעה, כמו כן הידיעה כי הם זכאים לתבוע פיצויים מגופים שונים לרבות חברות הביטוח שביטחו אותם באובדן כושר עבודה, הפסדי שכר, ונכויות שנגרמו להם עקב תאונה המכוסה בפוליסה.

איך עורך דין נזקי גוף תל אביב יכול לסייע

 

תביעת נזקי גוף הינה דבר מורכב וסבוך, אתם לא יודעין את מי לתבוע וכיצד יש לנהל זאת, לקוחות רבים שפנו למשרדנו בתל אביב, ולאחריה קיבלנו ייעוץ וליווי משפטי צמוד מעורך דין נזקי גוף מקצועי, עצם הפנייה מפגיה חששות רבים ומובנים בניהול תביעת נזקי גוף, שלעיתים עלולה להיות מורכבת, כידוע חברות ביטוח אם גורם מזיק לא ממהר לשלם את הפיצוי המגיע לכם, כאשר האינטרס שלהם ברור לא לשלם כלל לצד שנפגע.

 

הליווי שיוענק לכם ע"י עו"ד נזקי גוף ממשרדנו, יהיה מרגע קרות הפגיעה ועד לקבלת פיצוי מלא מהמזיק, עורך דין נזקי גוף תל אביב, וזה נכון לכל עורכי הדין במדינתנו הקטנה, ידועים כי תביעות והליכים כנגד חברות ביטוח כמבטחות המזיק, יש לנהל בחוכמה יתרה, וזאת על מנת לקבל את הפיצוי המרבי מנזקי הגוף שנגרמו לכם, לא פעם ניהול לא נכון של תביעה בידי עורך דין לא מיומן יכול לגרום יותר נזק מאשר תועלת.

 

ההגדרה של נזקי גוף הינה אירוע תאונתי שנגרם לאדם, וזאת יכול להיות מרשלנות שלי עירייה עקב נפילה ברחוב, בתאונת דרכים, מרשלנות של מעסיק של דאג לסביבה בטוחה לעובד, תביעה נגד ביטוח תאונות אישיות ועוד מקרים רבים המסווגים תאונה שבגינה נגרמו לנפגע נזקי גוף.

 

אושיק אליהו משרד עורכי דין הינו משרד עורך דין נזקי גוף בתל אביב, משרדנו מתמחה זה שנים רבות בייצוג של תביעות נזקי גוף וזאת בצורה מוצלחת מקצועית, כאשר כל לקוח מקבל את השרות המיטבי כאילו היה הלקוח היחיד במשרד.

 

משרדנו בעל מיומנות גבוהה ואחוזי הצלחה גבוהים, בטיפול וייצוג בכל סוגי נזקי הגוף חמורות וקלות, צוות משרדנו כולל עורכי דין נזקי גוף בעלי רקע וניסיון רב בקבלת פיצוי מריבי, של נפגעים לרבות בנזקי גוף, משרדנו עושה ויעשה כל מה שביכולתו על מנת שאתם תקבלו את המקסימום של הפיצוי אותו תוכלו לקבל, הרי ידוע שלגוף ולבריאות אין תחליף, אך אם ניתן לקבל פיצוי אשר יכול להקל אליכם ועל משפחתכם ראוי ורצוי לעשות זאת.

אולי יעניין אותך :

או השאירו פרטים

לייעוץ ראשוני חייגו 077-2705777 

bottom of page