top of page
עורך דין תאונות דרכים תל אביב

עורכי דין תאונות דרכים תל אביב

תחום נזקי הגוף, ובפרט תאונות הדרכים הינו תחום משפטי רחב ומורכב מאוד, לאורך השנים נעשו שינויים רבים בתחום וגם הפסיקה צמצמה מאוד את המקרים בהם מוכרות התאונות כתאונות דרכים.

ישנה משמעות רבה להכרה בתאונה כתאונת דרכים שכן אם מוכרת התאונה על פי חוק הפיצויים אין צורך להוכיח מי אשם בתאונה, גם אם אתם אשמים בתאונה ובשגגה עברתם על חוקי התנועה, אך נפגעתם גופנית בתאונת דרכים אתם זכאים לפיצוי. לכן יש מספר פעולות חשובת מאוד על מנת להגדיל את הסיכוי כי התאונה שעברתם תוכר כתאונת דרכים, תחילה והכי חשוב להתפנות לקבלת טיפול רפואי ובו לתעד הכל כולל כי מדובר בתאונת דרכים.

 

 ככול וזה מתאפשר לצלם את כלי הרכב המעורבים בתאונה, ומיד לאחר מכן לפנות בהקדם האפשרי לעו"ד תאונות דרכים על מנת שילווה וינחה אתכם משפטית על מנת שלא יעשו טעיות ועל מנת להגיע למיצוי זכויות, ניהול תביעה על ידי עורך דין תאונות דרכים מיומן יכול לעשות את ההבדל בין פיצוי כספי של עשרות אלפי שקלים למאות אלפי שקלים.  

תאונות דרכים בתל אביב

 

לצערנו תאונות דרכים הינם לא פחות ממכת מדינה, על פי נתוני הלמ"ס ( הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) בשנת 2020 נפגעו כ 1630 אנשים בתאונות דרכים תל אביב, שזאת לכל הדעות כמות לא מבוטלת של נפגעים, מספר זה כולל הולכי רגל, רוכבי אופניים, קורקינטים חשמליים, וכמובן נוסעים בכלי רכב מנועיים.

 

עורכי דין תאונות דרכים בתל אביב וכתוצאה מהגידול בכמות הנפגעים, מטפלים ביותר תיקים ותביעות כנגד חברות הביטוח, אשר מבטחות בביטוח חובה או כנגד ביטוח לאומי, כמו כן ישנו גידול משמעותי בתאונות דרכים בתל אביב והסביבה בהם מעורבים כלי רכב אישיים, תאונת קורקינט או אופניים הפך להיות דבר שבשגרה והמיוחד שהחלו הפרויקטים של הקורקינטים המשותפים.

איך עורך דין תאונות דרכים במרכז יכול לסייע

 

תביעת כתוצאה דרכים נשמע כבר מסובך, אתם לא יודעים מי אשם בתאונה וכיצד להתנהל? לקוחות רבים שחוו תאונת דרכים במרכז פנו למשרדנו, ולאחריה קיבלו טיפול משפטי צמוד מעורך דין תאונות דרכים מקצועי ממשרדנו, שהפיג את החשש הברור מניהול תביעה שלעיתים יכולה להיות מורכבת מאוד, וכידוע חברות הביטוח שצריכות לשלם לנפגע בתאונת הדרכים לא אוהבות לשלם בלשון המעטה, כאשר האינטרס הברור שלהם זה לא לשלם בכלל.

 

הליווי שיעניק לכם עורך דין ממשרדנו יהיה מרגע התאונה ועד לפיצוי מלא, עורכי דין תאונות דרכים בתל אביב וזה נכון גם לכל אלו ברחבי מדינתנו הקטנה, יודעים כי התהליך הנוגע לניהול תביעות פיצויים אם הגוף הנתבע הוא הביטוח הלאומי, תביעה אזרחית או תביעת כנגד חברת הביטוח כמבטחת בביטוח חובה, יש לנהל בחוכמה על מנת לקבל פיצוי מקסימלי תוך מיצוי זכויות של הנפגע בתאונת הדרכים, לא פעם פעולה לא מיומנת של תביעה יכולה לגרום לנזק יותר מאשר תועלת.

 

הגדרתן של תאונות הדרכים על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הינה מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה, החוק אינו מגדיר מיהו הנפגע בדיוק, יכול להיות נהג ברכב, נוסע, הולך רגל או כל משתמש אחר, על אף ההגדרה הברורה של תאונת דרכים הפסיקה בשנים האחרונות צמצמה מאוד את הגדרה של תאונות שיכולות להיכנס לסל של חוק הפיצויים. אושיק אליהו משרד עורכי דין הוא משרד עו"ד תאונת דרכים במרכז, אשר מתמחה כבר שנים רבות בייצוג נפגעי תאונות דרכים בצורה מוצלחת ומקצועית, משרדנו מיומן ובעל אחוזי הצלחה גבוהים בטיפול בכל סוגי תאונות הדרכים קלות כחמורות.

 

צוות המשרד כולל עורכי דין תאונות דרכים בעלי רקע וניסיון רב במיצוי מקסימלי של זכויות נפגעים. משרדו יעשה כל שביכולתו על מנת שתקבלו את הפיצוי המקסימלי בזמן הקצר ביותר ומינימום הוצאות הפועל מזה שנים רבות ומתמחה בטיפול מוצלח בתביעות נפגעי תאונת דרכים. צוות המשרד כולל עורכי דין תאונות דרכים בעלי ידע וניסיון רב, אשר יעמדו בצורה איתנה על מיצוי זכויותיכם ויעשו כל שביכולתם על מנת שתקבלו את הפיצוי המקסימלי, הראוי וההולם ביותר, בהתאם לנסיבות המקרה.

אולי יעניין אותך :

או השאירו פרטים

לייעוץ ראשוני חייגו 077-2705777 

bottom of page